Nataša Subbota

Šitá tvorba Nataši Subboty ze Sibiře má několik tváří. Některé její panenky jsou ušité ve stylu primitivismu nebo naopak velmi propracované až uhlazené, jako by hledala svou cestu. Osobně se mi nejvíce líbí ta, kterou vám chci představit. Myslím, že je to také její nejpůvodnější přístup k hračce. Líbí se mi křehkost, vrstvení látek a ruční malba v poetickém duchu.
blog


 

Přiznám se, že když jsem nedávno zahlédla tuto panenku, byla jsem překvapená, že pochází od ruské autorky. Ruské panenkářky jsou velké zastánkyně superkvalitního řemesla do nejmenších podrobností, proto mne tato výtvarná uvolněnost mile překvapila.


Ukázka dalších zpracování šitých hraček od téže autorky:

Komentáře

  1. Mně se tyto panenky moc líbí. Právě tou uvolněnou jednoduchou výtvarnou zkratkou.Jako by měly duši.

    OdpovědětVymazat
  2. thank you so much for your attention to my dolls, and for such kind words about my style! love your blog and always get my inspiration here!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat